Danske Shoppingcentre Brandguide

Her kan du finde alt hvad vores brand indeholder, såsom logo, billeder, font og farver. Det er tilladt at benytte det efter aftale. Download det her på siden.

Rettighederne for alle visuelle repræsentationer af vores brand, herunder logo, billeder, farvekoder, fonte m.v., tilhører Danske Shoppingcentre og for at gøre brug af dem, er det påkrævet at bede om godkendelse fra Danske Shoppingcentre. Det kan gøres her: eh@danskeshoppingcentre.dk
Danske Shoppingcentre Brandguide

Her kan du finde alt hvad vores brand indeholder, såsom logo, billeder, font og farver. Det er tilladt at benytte det efter aftale. Download det her på siden.

Rettighederne for alle visuelle repræsentationer af vores brand, herunder logo, billeder, farvekoder, fonte m.v., tilhører Danske Shoppingcentre og for at gøre brug af dem, er det påkrævet at bede om godkendelse fra Danske Shoppingcentre. Det kan gøres her: eh@danskeshoppingcentre.dk

Farver


Farvepaletten består af tre primære farver, som altid bør indgå.
For at skabe et levende, men enkelt univers, kombineres de primære farver med en eller flere sekundære farver.
Tints i 50 % kan anvendes til tryksager, præsentationer m.m. for at skabe et større farverum.
De sekundære farver er - klare - ukomplicerede - sympatiske - interessante.

På websitet anvendes de primære farver til hhv. tekst og grafik. De sekundære farver anvendes primært på tekst- og infobokse.
Der bør kun anvendes to sekundære farver pr. side.

Farver


Farvepaletten består af to primære farver,
som altid bør indgå
.
For at skabe et levende, men enkelt univers, kombineres de primære farver med en eller flere sekundære farver. Tints i 50 % kan anvendes til tryksager, præsentationer m.m. for at skabe et større farverum. De sekundære farver er - klare - ukomplicerede - sympatiske - interessante.

På websitet anvendes de primære farver til hhv. tekst og grafik. De sekundære farver anvendes primært på tekst- og infobokse. Der bør kun anvendes to sekundære farver pr. side.

Logo


Danske Shoppingcentre-logoet fungerer både med bomærke i farve, sort og negativ (hvid), alt efter hvor det bliver placeret.
Ved placering af logo på mørk, farvet baggrund anvendes logoet i negativ version.
Logo i højformat – bør kun bruges, når det er nødvendigt – på fx bannere i højformat.

Logo


Danske Shoppingcentre-logoet fungerer både med bomærke i farve, sort og negativ (hvid), alt efter hvor det bliver placeret.
Ved placering af logo på mørk, farvet baggrund anvendes logoet i negativ version.
Logo i højformat – bør kun bruges, når det er nødvendigt – på fx bannere i højformat.

Primær


Primær

Sort/hvid


Negativ


Sort/hvid


Negativ

Frederiksberg Centret, Danske Shoppingcentre FC, logo


Minimum
størrelse,
H: 5 mm


Frederiksberg Centret, Danske Shoppingcentre FC, logo


Minimum størrelse, H: 5 mm

Bomærke
Logo i højformat
Bomærke
Logo i højformat

Fonte


Fontfarve: #42413f.

Fonte


Fontfarve: #42413f.
Roboto:
Fontbrug på websitet:

Rubrik – Roboto light


Underrubrik/mellemrubrik – Roboto bold


Brødtekst – Roboto regular
Roboto:


Fontbrug på websitet:

Rubrik – Roboto light


Underrubrik/mellemrubrik – Roboto bold


Brødtekst – Roboto regular

Stemningsbilleder


Stock-billeder kan anvendes til at skabe stemning. Den ønskede billedstil er in-the-moment billeder, som ikke er for opstillede. Billederne viser primært familier, venner og personer på shopping. Billederne viser glade mennesker og skaber en livlig stemning, der kombineres godt med de mere arkitektoniske centerbilleder.
 

Stemningsbilleder


Stock-billeder kan anvendes til at skabe stemning. Den ønskede billedstil er in-the-moment billeder, som ikke er for opstillede. Billederne viser primært familier, venner og personer på shopping. Billederne viser glade mennesker og skaber en livlig stemning, der kombineres godt med de mere arkitektoniske centerbilleder.
 

Download

Download

Centerbilleder

Her findes udvalgte billeder af alle centrene

Download her

Logo pakke

PDF og PNG - både i RGB og CMYK

Download her

Centerbilleder

Her findes udvalgte billeder af alle centrene

Download her

Logo pakke

PDF og PNG - både i RGB og CMYK

Download her

Centerpræsentation

Centerpræsentation