Glostrup Shoppingcenter
Shopping er også inspiration
Inspiration er vejen frem, når kunderne skal præsenteres for butikkernes varer og muligheder. Og med de digitale medier som en mulighed er det blevet meget nemmere for centrets butikker at kommunikere til og med kunderne, når de opholder sig uden for centret.
Centret og butikkerne anvender flittigt website, nyhedsbreve og sociale medier i kundekommunikationen. Og her er der fokus på inspiration, for det er dét, forbrugerne vil have på disse medier.
Glostrup Shoppingcenter har mange gode erfaringer med inspirationskampagner, og afhængig af årstiden vender klassikere som sæsonens garderobe, måltids- og madlavningsinspiration og tips til børnenes leg tilbage igen og igen i ny attraktiv indpakning.
Inspirationskampagner styrker relationen mellem centret og centrets kunder og gør et besøg i centret endnu mere attraktivt.
Sund shopping i Glostrup
Glostrup Shoppingcenter har i 2018 en lidt anderledes inspirationskampagne, der tager udgangspunkt i områdets attraktive og grønne løbe- og motionsområder. Kampagnen hedder ”sund shopping” og sætter fokus på sund livsstil med grøn mad, sportstøj og -tilbehør samt helse- og skønhedsprodukter i et bredere perspektiv.
Med opfordring til at dyrke motion tapper Glostrup Shoppingcenter også ind i den globale motions- og sundhedstrend. Og det er et budskab, som matcher store dele af centrets målgruppe godt.