Danish (Denmark)

Danish (Denmark)

English (United Kingdom)

Søg

DSC logo

PLUS+ tilmelding

Der er desværre sket en fejl i oprettelsen. Prøv igen

Tillykke! Du er nu oprettet som PLUS+ medlem

Vilkår og betingelser for PLUS+

Rediger Min Bruger

Der er desværre sket en fejl ved opdateringen af profilen. Prøv igen

Afmeld

Anmod om arkiv

Gør følgende for at få tilsendt dit arkiv Før vi kan sende dig det fulde arkiv med den data, der er opbevaret på dig, har vi brug for at du bekræfter, at det er dig, der har efterspurgt arkivet. Derfor er der sendt et link til den email, som du har oprettet dig med. Når du modtager emailen er der er link, som henter din data. Dette link er aktivt i 24 timer og kan kun bruges 1 gang. For at bestille arkiv, tryk OK.

Skift Email

Bekræft afmelding

Skift email

Din e-mail adresse i PLUS+ er nu ændret

Der skete en fejl, prøv igen senere

Centre

Amager Centret

City2

Copenhagen Designer Outlet

Frederiksberg Centret

Friis Shoppingcenter

Glostrup Shoppingcenter

Helsingør Bycenter

Herning Centret

Ishøj Bycenter

Kolding Storcenter

Lyngby Storcenter

Nørrebro Bycenter

Randers Storcenter

SlotsArkaderne

VestsjællandsCentret

Aalborg Storcenter

Udlejning

Udlejning i Amager Centret

Udlejning i City2

Udlejning i Copenhagen Designer Outlet

Udlejning i Frederiksberg Centret

Udlejning i Friis Shoppingcenter

Udlejning i Glostrup Shoppingcenter

Udlejning i Helsingør Bycenter

Udlejning i Herning Centret

Udlejning i Ishøj Bycenter

Udlejning i Kolding Storcenter

Udlejning i Lyngby Storcenter

Udlejning i Nørrebro Bycenter

Udlejning i Randers Storcenter

Udlejning i SlotsArkaderne

Udlejning i VestsjællandsCentret

Udlejning i Aalborg Storcenter

Brand Activation

Om os

Om DSC

Strategi

Ansvarlighed/ESG

Presse

Pressemeddelelser

Karriere

Center Management

Leasing

Marketing

Facility Management

Kontakt

Corporate Partners

  • Centre
    • Amager Centret
    • City2
    • Copenhagen Designer Outlet
    • Frederiksberg Centret
    • Friis Shoppingcenter
    • Glostrup Shoppingcenter
    • Helsingør Bycenter
    • Herning Centret
    • Ishøj Bycenter
    • Kolding Storcenter
    • Lyngby Storcenter
    • Nørrebro Bycenter
    • Randers Storcenter
    • SlotsArkaderne
    • VestsjællandsCentret
    • Aalborg Storcenter
  • Udlejning
    • Udlejning i Amager Centret
    • Udlejning i City2
    • Udlejning i Copenhagen Designer Outlet
    • Udlejning i Frederiksberg Centret
    • Udlejning i Friis Shoppingcenter
    • Udlejning i Glostrup Shoppingcenter
    • Udlejning i Helsingør Bycenter
    • Udlejning i Herning Centret
    • Udlejning i Ishøj Bycenter
    • Udlejning i Kolding Storcenter
    • Udlejning i Lyngby Storcenter
    • Udlejning i Nørrebro Bycenter
    • Udlejning i Randers Storcenter
    • Udlejning i SlotsArkaderne
    • Udlejning i VestsjællandsCentret
    • Udlejning i Aalborg Storcenter
  • Brand Activation
  • Om os
    • Om DSC
    • Strategi
    • Ansvarlighed/ESG
  • Presse
    • Pressemeddelelser
  • Karriere
    • Center Management
    • Leasing
    • Marketing
    • Facility Management
  • Kontakt
  • Corporate Partners

1/4 2025

16 danske shoppingcentre vælger dentsu som nyt bureau


Danske Shoppingcentre (DSC), der tæller 16 shoppingcentre i hele Danmark, indgår efter pitch et partnerskab med dentsu denmark, som skal understøtte shoppingcentrenes vækst i besøgstal gennem målrettede marketingaktiviteter.

Efter endt pitch er det besluttet, at dentsu denmark i fremtiden skal håndtere DSC’s aktiviteter med særligt fokus på besøgsmodellering og målgruppeindsigter.

DSC, der blandt andet omfatter Frederiksberg Centret, Lyngby Storcenter og Kolding Storcenter, er med sine 72 millioner årlige besøgende Danmarks største aktør i branchen.
Beslutningen om at indgå et strategisk partnerskab med dentsu er drevet af ønsket om at fortsætte og understøtte den vækst i besøgstal, som DSC allerede oplever, gennem målrettede marketingindsatser. Det fortæller Jacob Saugman, der blev ansat som Chief Digital Officer i DSC i november sidste år:

”Vores vigtigste opgave er at tiltrække flere besøgende til vores centre. Derfor skal vi hele tiden blive klogere på, hvordan vi bedst rammer vores målgrupper på tværs af landet. For med den nationale spredning i vores kundegrundlag er det afgørende, at vi forstår de lokale forskelle og behov. Det er præcis her, dentsu spiller en nøglerolle i at give os den indsigt, der gør os klogere og mere præcise i vores indsatser.”

Jacob Saugman uddyber valget af dentsu som nyt bureau:

”dentsu har fra start vist, at de forstår vores forretning, og derfor er de den rette partner til at løfte indsatsen fremadrettet. Deres ekspertise i besøgsmodellering og strategiske forståelse for data og indsigter giver os et solidt beslutningsgrundlag, som sikrer, at vi kan udvikle kampagner, medieindkøb og aktiviteter på et endnu højere niveau.”

Det næste skridt i samarbejdet er at sikre, at partnerskabet er forankret lokalt og strategisk på tværs af alle centre.

dentsu matcher nationalt set-up
Hos dentsu denmark, fortæller Marie Eberholst Rosenquist, Executive Media Strategy Officer, at man ser frem til at starte partnerskabet op:

”Vi ser frem til at løfte de strategiske ambitioner sammen med Danske Shoppingcentre ved at bygge en model der sikrer en samlet tilgang til optimering af medieinvesteringerne på tværs af hele marketing funnel. Samtidig har det været afgørende for os at skræddersy et set-up, der spejler den struktur og det lokale afsæt, som kendetegner DSC’s forretning. Derfor har vi etableret et dedikeret centralt team, suppleret af lokale teams på både Sjælland og i Jylland.”

Hun uddyber:

”Når man har 16 centre spredt over hele landet – og et bredt og varieret kundegrundlag – kræver det, at vi som partner, ikke blot forstår tallene, men også menneskene bag. Vores set-up afspejler den indsigt og nærhed, der er nødvendig for at kunne agere som en strategisk partner. Vi kombinerer data, lokalkendskab og strategiske indsigter, så vi sikrer, at alle beslutninger træffes med kundernes oplevelse og behov i centrum.”

Partnerskabet træder i kraft den 1. maj 2025.

Om DSC
DSC står for Danske Shoppingcentre og blev etableret af Arbejdsmarkedets Tillægspension og Danica Ejendomme i primo 2018 og er markedsledende i Danmark inden for shoppingcentre med 16 shoppingcentre fordelt over hele landet. Porteføljen har et samlet areal på ca. 820.000 kvm og driver omkring 1.100 lejemål i alt. Årligt besøges shoppingcentrene af 72 millioner kunder.

DSC ejer følgende shoppingcentre: Aalborg Storcenter - Amager Centret - City2 - Copenhagen Designer Outlet - Frederiksberg Centret - Friis Shoppingcenter - Glostrup Shoppingcenter - Helsingør Bycenter - Herning Centret - Ishøj Bycenter - Kolding Storcenter - Lyngby Storcenter - Nørrebro Bycenter - Randers Storcenter - SlotsArkaderne - VestsjællandsCentret.

Kontaktinformation: Pressekontakt i DSC: Anne Fønss Bach, afb@ulvemanborsting.com

Om Danske Shoppingcentre

Danske Shoppingcentre, i daglig tale DSC, er et joint venture mellem Arbejdsmarkedets Tillægspension (ATP) og Danica Ejendomme. Selskabet blev stiftet ved årsskiftet 2017/18 og ejer 16 shoppingcentre fordelt rundt om i Danmark, hvilket gør DSC til markedsleder i branchen.

Find det vigtige

Centre Udlejning Brand Activation Presse Om Danske Shoppingcentre Karriere i DSC Kontakt os Vores samarbejdspartnere Whistleblower Privatlivspolitik til bestyrelsesmedlemmer

Kontakt os

Danske Shoppingcentre

Cityringen 24

2630 Taastrup

CVR-nr. 37070726

Kontakt os her      →

Følg os på LinkedIn

En del af Danske Shoppingcentre

|

Privatlivspolitik

|

Cookies

Privatlivspolitik

|

Cookies